Cari Blog Ini

Isnin, 22 Julai 2013

set baget alfalfa dengan lecithin

Assalmmualikum hari ne saya nak bagi tahu tentang ..Set Bajet Kurus ini insyaAllah menepati bajet anda. Walaupun dalam kategori bajet, result pun superb. Set bajet ini amat sesuai untuk lelaki & wanita, even untuk ibu menyusu. Alfalfa yang terdapat pada set ini juga boleh bertindak sebagai "milk booster" untuk ibu menyusu.

Lecithin bertindak sebagai fat emulsifier (pemecah lemak) yang baik. Justeru pengambilan lecithin secara konsisten setiap hari dalam kuantiti yang dicadangkan mampu membantu mengelak masalah obesiti dan mempercepatkan kesan pembakaran lemak untuk kesan pelangsingan yang sempurna.

Alfalfa pula bertindak sebagai agen detox yang akan mengangkut lemak-lemak yang telah dipecahkan untuk disingkirkan daripada badan. Selain itu, alfalfa juga membantu pelawasan yang turut mempunyai peranan penting dalam misi menurunkan berat badan.


Antara kebaikkan lain pengambilan Alfalfa Complex boleh baca disini

Antara testimoni pelanggan

Hubungi saya, Norazmah omar ,my ID 931729, sms atau whatsapp 014-6740406 dan  emel ke norazmahomar@ymail.com untuk  dapatkan harga yang lumayan dari saya.

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, memyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan