Cari Blog Ini

Khamis, 25 Julai 2013

Set Kecantikan Kulit Shaklee

Assalammualikum..apa kabar? terima kasih melawat blog saya ne....mcm mana dengan kesihatan anda menggunakan produk Shaklee ne...ada tindak balas??semestinya ada kan....ok hari ne saya nak share tentang set kecantikan kulit Shaklee...sapa yang tak mahu cantik kan hehe....terutamanya mcm saya...kecantikan kulit ne bukan tok wanita tapi untuk lelaki pun....ramai diluar sana menjaga penampilan...ada yang serasi dengan produk tok dan ada yang tidak....so sapa-sapa yang nak cuba produk Shaklee ne memang berbaloi...jom kita tengok set kecantikan Shaklee ne....




Peranan Vitamin E dalam kecantikan kulit:
  • Menjaga kesegaran dan keremajaan kulit
  • Melindungi kulit dari sinar ultra-ungu
  • Menjaga kelembapan kulit
  • Menghapuskan radikal bebas yang merosakkan sel
Peranan Vitamin C dalam kecantikan kulit:
  • Sebagai antioksidan kuat yang melindungi kulit daripada pencemaran udara dan sebagainya
  • Merangsang pembentukan dan peningkatan produksi kolagen kulit, yang akan menjaga kekenyalan, kelenturan, serta kehalusan kulit
  • Mencerahkan kulit
Peranan Vitamin B Complex dalam kecantikan kulit:
  • Sebagai pelembap
  • Mencegah pigmentasi
  • Melambatkan tanda penuaan
  • Mengubati jerawat
Kombinasi Vitamin E, B Complex dan Vitamin C menghasilkan:
  • Mengurangkan kedutan dan pembentukan garis-garis halus
  • Mencegah penuaan
  • Menjadikan kulit lebih kenyal
  • Mencerahkan kulit
  • Menjaga kulit dari sinaran UV
  • Mengurangkan parut jerawat
  • Menjadikan wajah bersinar dan bermaya
  • Menjadikan kulit wajah lebih cerah dan kemerahan
  • Menjadikan wajah lebih berseri
Apa kata mereka yang telah mengamalkan set kecantikan kulit Shaklee ini?
 
 
Untuk kesan yang lebih cantik dan juga untuk masalah kulit tertentu, kita juga boleh mengambil ESP atau GLA Complex. Boleh hubungi saya untuk mengetahui produk apa yang sesuai untuk anda. Sila nyatakan terlebih dahulu masalah anda. InsyaAllah saya akan membantu anda.

Hubungi saya, Norazmah omar ,my ID 931729, sms atau whatsapp 014-6740406 dan  emel ke norazmahomar@ymail.com untuk  dapatkan harga yang lumayan dari saya.


*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, memyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.
 
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan