Cari Blog Ini

Jumaat, 11 Oktober 2013

Baby melacur dan Basic H

Lia adalah seorang ibu yang menyusukan anaknya....namun satu hari satu kemalangan telah berlaku di mana anaknya telah tertarik satu cawan yang mengandungi air panas. Apa lagi melecurlah bahagian depan dada anaknya akibat tersimbah air panas tadi.

Waktu ini anak Lia baru berumur 1 tahun 2 bulan....selepas kejadian malang tidak berbau itu, anaknya kelihatan sangat murung. Hanya mampu baring dengan riak muka yang menggambarkan dirinya menahan kesakitan terutama sebab ia melibatkan bahagian dada. Lia menjadi risau kerana anaknya yang sebelum ini ceria dan aktif menjadi sebaliknya sejak kejadian itu.
Lia meminta pandangan ibu apakah yang sesuai untuk diberi kepada anaknya agar cepat sembuh. Ibu hanya teringat kepada kebaikan basic H. Memandangkan bayinya ini masih menyusu maka hanya Lia sahaja yang perlu pastikan pengambilan vitamin yang konsisten demi membekalkan cukup vitamin dan zat untuk anaknya cepat sembuh.
Tanpa berlengah, Lia terus mendapatkan sebotol Basic H yang dibelinya di cawangan Wangsa Maju. Tanpa berlengah, Lia memandikan anaknya dengan air yang dicampurkan dengan beberapa titik Basic H. Subhanallah, keesokkan harinya, kesan melecur menjadi kering dan anaknya kembali aktif seperti sebelum kemalangan berlaku. Lia yang terlalu gembira telah menghantar mesej mengucapkan terima kasih kerana memperkenalkan Shaklee Basic H pada dia untuk merawat anaknya. Kini anaknya makin ceria dan aktif. Ibu dapat berjumpa dengan Lia masa bulan Disember tahun lepas di Shaklee Wangsa Maju.



Bagi yang baru membaca blog ibu.....pasti ada yang tertanya, apa benda Basic H tu? InsyaAllah saya akan ceritakan lebih lanjut pada entry akan datang.....






Inilah Basic H itu

Hubungi saya, Norazmah omar ,my ID 931729, sms atau whatsapp 014-6740406 dan  emel kenorazmahomar@ymail.com untuk  dapatkan harga yang lumayan dari saya.
*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, memyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit
Credit

Tiada ulasan:

Catat Ulasan